Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№
|
Зміст заходу
|
Механізм реалізації
|
Відповідальні за виконання
|
Строк виконання
|
Відмітка про виконання
|
1.
|
Розроблення плану заходів щодо запобігання та протидії корупції в Інгулецькому районному суді м.Кривого Рогу
|
Видання наказу
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
|
Грудень 2016
|
|
2.
|
Запровадження дієвого механізму зворотнього зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень в суді
|
Ведення відповідної рубрики на веб-сайті суду, використання електронної пошти
|
Головний спеціаліст Кривошей В.Є.
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
|
Постійно
|
|
3.
|
Участь працівників апарату суду в періодичних навчаннях з вивчення нормативних актів анти-корупційного направлення
|
Проведення семінарів для працівників суду
|
Спеціаліст
Баранова А.В.
|
Протягом року
|
|
4.
|
Організація роботи, спрямованої на запобігання та протидію корупції серед державних службовців суду з
питань дотримання положень ЗУ «Про засади запобігання корупції», ЗУ «Про державну службу» та інших актів антикорупційного спрямування
|
Проведення навчань, самоосвіта
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
Заступник керівника апарату суду
Чариєва О.Д.
Спеціаліст
з питань персоналу
Середін О.С.
|
Протягом року
|
|
5.
|
Забезпечення якісного добору і розстановки кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору,
|
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу»
|
Конкурсна комісія
|
Протягом року
|
|
6.
|
Проведення щорічної оцінки виконання державними службов-цями суду покладених на них обов’язків і завдань, згідно ЗУ «Про державну службу»
|
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу»
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
Спеціаліст
з питань персоналу
Середін О.С.
|
Лютий-березень
2017 року
|
|
7.
|
Вжиття заходів щодо запобігання, виявлення та усунення конфлікту інтересів
|
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу»
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
Спеціаліст
з питань персоналу
Середін О.С.
|
|
|
8.
|
Забезпечення попередження осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, про спеціальні обмеження, встановлені ЗУ»Про державну службу» та «Про засади запобігання корупції»
|
Під час оформлення документів на проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
|
Спеціаліст з питань персоналу
Середін О.С.
Спеціаліст
Баранова А.В.
|
Протягом року
|
|
9.
|
Забезпечення подання державними службовцями декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за місцем роботи, відповідно до ст.13 ЗУ «Про державну службу»
|
Подання державними службовцями декларацій за місцем роботи
|
Спеціаліст з питань персоналу
Середін О.С.
Спеціаліст
Баранова А.В.
|
До 01 квітня
|
|
10.
|
Забезпечення в межах компетенції всебічного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення порушень у них питань
|
У відповідності з ЗУ «Про звернення громадян»
|
Заступник керівника апарату суду Чариєва О.Д.
|
Протягом року
|
|
11.
|
У разі недодержання державними службовцями законодавства про державну службу, про запобігання і протидію корупції, проведення службових розслідувань (перевірок)
|
У відповідності з ПКМУ від 13.06.2000 року № 950
|
Дисциплінарна комісія суду
|
Постійно
|
|
12.
|
Своєчасне інформування правоохоронних органів про протиправні дії державних службовців у разі виявлення випадків порушення антикорупційного законодавства при виконанні ними посадових обов’язків
|
Направлення інформації спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
Спеціаліст з питань персоналу
Середін О.С.
|
Постійно
|
|
13.
|
Забезпечення подання інформації про результати розгляду повідомлень про випадки корупції та проведені службові роз-слідування (перевірки) до відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Дніпропетровській області для подальшого узагальнення
|
Службові записки
та листи
|
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
|
Постійно
|
|