Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ |
Зміст заходу |
Механізм реалізації |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
Відмітка про виконання |
1. |
Розроблення плану заходів щодо запобігання та протидії корупції в Інгулецькому районному суді м.Кривого Рогу |
Видання наказу |
Керівник апарату суду Козаченко О.В. |
Грудень 2017 |
|
2. |
Запровадження дієвого механізму зворотнього зв’язку з громадськістю щодо повідомлень про факти корупційних правопорушень в суді |
Використання електронної пошти |
Головний спеціаліст Кривошей В.Є.
Керівник апарату суду Козаченко О.В. |
Постійно
|
|
3. |
Участь працівників апарату суду в періодичних навчаннях з вивчення нормативних актів анти-корупційного направлення |
Проведення семінарів для працівників суду |
Головний спеціаліст Кіракосян А.В. |
Протягом року |
|
4. |
Організація роботи, спрямованої на запобігання та протидію корупції серед державних службовців суду з питань дотримання положень ЗУ «Про засади запобігання корупції», ЗУ «Про державну службу» та інших актів антикорупційного спрямування |
Проведення навчань, самоосвіта |
Керівник апарату суду Козаченко О.В. Заступник керівника апарату суду Чариєва О.Д.
Спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. |
Протягом року |
|
5. |
Забезпечення якісного добору і розстановки кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору, |
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу» |
Конкурсна комісія |
Протягом року |
|
6. |
Проведення щорічної оцінки виконання державними службов-цями суду покладених на них обов’язків і завдань, згідно ЗУ «Про державну службу» |
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу» |
Керівник апарату суду Козаченко О.В. Головний спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. |
листопад 2018 року |
|
7. |
Вжиття заходів щодо запобігання, виявлення та усунення конфлікту інтересів |
У відповідностями з вимогами ЗУ «Про державну службу» |
Керівник апарату суду Козаченко О.В. Головний спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. |
|
|
8. |
Забезпечення попередження осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, про спеціальні обмеження, встановлені ЗУ»Про державну службу» та «Про засади запобігання корупції» |
Під час оформлення документів на проведення конкурсу на заміщення вакантних посад |
Головний спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. Головний спеціаліст Кіракосян А.В. |
Протягом року |
|
9. |
Забезпечення подання державними службовцями декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави за 2017 рік шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, відповідно до ст.45 ЗУ «Про запобігання корупції» |
Подання державними службовцями декларацій за місцем роботи |
Головний спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. Головний спеціаліст Кіракосян А.В. |
До 01 квітня |
|
10. |
Забезпечення в межах компетенції всебічного розгляду звернень громадян та оперативне вирішення порушень у них питань |
У відповідності з ЗУ «Про звернення громадян» |
Заступник керівника апарату суду Чариєва О.Д.
|
Протягом року |
|
11. |
Забезпечення розгляду запитів про надання публічної інформації |
У відповідності з ЗУ "Про доступ до публічної інформації" |
Керівник апарату суду Козаченко О.В. Заступник керівника апарату суду Чариєва О.Д. |
|
|
12. |
У разі недодержання державними службовцями законодавства про державну службу, про запобігання і протидію корупції, проведення службових розслідувань (перевірок) |
У відповідності з ПКМУ від 13.06.2000 року № 950 |
Дисциплінарна комісія суду
|
Постійно |
|
13. |
Своєчасне інформування правоохоронних органів про протиправні дії державних службовців у разі виявлення випадків порушення антикорупційного законодавства при виконанні ними посадових обов’язків |
Направлення інформації спеціально уповноваженим суб’єктам у сфері протидії корупції |
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
Головний спеціаліст з питань персоналу Середін О.С. |
Постійно |
|
14. |
Забезпечення подання інформації про результати розгляду повідомлень про випадки корупції та проведені службові роз-слідування (перевірки) до відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій ТУ ДСА в Дніпропетровській області для подальшого узагальнення |
Службові записки та листи |
Керівник апарату суду Козаченко О.В.
|
Постійно |
|